Ny heimeside for Samvirket

Vi lanserer i dag nye nettsider for Samvirket!

Søknadsfrist kulturminnemidlar

Det vart innført ein søkbar pott på 50 000 på kulturminnemidlar då ein innførte kulturminneplanen i 2019.  Denne har søknadsfrist 1. oktober - men sidan ordninga ikkje har blitt gjort ordentlig kjent så har vi utvida fristen til 15. november 2023.

Næringslivsdugnad for TV-aksjonen 2023

Etter formannskapsmøtet i dag torsdag 19. oktober har formannskapet i Fjaler næringslivsdugnad til inntekt for TV-aksjonen 2023.

Vil du vere fritidskontakt?

HAFS barnevernteneste treng fritidskontaktar til barn og unge i Fjaler, Askvoll og Hyllestad.

Valresultat Fjaler kommune

Valresultatatet for Fjaler kommune er klart. Sjå kven som vart valde inn i Fjaler kommunestyre for perioden 2023–2027.

Tenk tryggleik og klipp hekken før skulestart

Små barn på skulevegen blir lett usynlege bak store hekkar og busker. Dette kan føre til farlege situasjonar i trafikken. Vi oppmodar folk om å klippe hekkane i samband med skulestart.

Oppheving av reguleringsplanar - Varsel om oppstart

Fjaler kommune har starta arbeid med oppheving av reguleringsplanar som er eldre enn 10 år og varslar med dette oppstart på planarbeidet.

Har du sett hamnespy?

Hamnespy er ein framand art som legg seg som store teppe på havbotn, og fortrengjer andre artar. Hamnespy kan få alvorlege konsekvensar for norske kystområde og marine næringar. No treng vi hjelpa di til å stoppe spreiinga av hamnespy.

Snakk om sjølvmordstankar - det kan redde liv

Godkjende partilister til kommunestyrevalet 2023

Her finn du listene frå partia som vart godkjend av valstyret 25.05.23.