Møte i kommunestyret og komitéane - torsdag 25. april

Torsdag 25. april er det møte i kommunestyret og komitéane.

Ledige sommarjobbar innan helse- og omsorg

Fjaler kommune helse og omsorg treng fleire ferievikarar i sjukeheim, miljøtenesta og heimetenesta i veke 25-32. Du må vere over 18 år.

Dale VGS - Appellar frå kommunane i HAFS

Administrasjonen i Vestland fylkeskommune har foreslått reduksjon i fleire yrkesfaglege linjer på Dale vidaregåande skule. Kommunane i HAFS har sendt inn apellar mot dei føreslåtte reduksjonene.

Vil du bli meddommar?

Ønskjer du å vere med på å ta avgjerd i rettssaker? VFjaler kommune oppmodar innbyggjarane som vil bli meddommar i perioden 2025-2028 til å melde sin interesse.

17. mai i Dale

Etter nokre år vekke frå komiteløysinga til 17. mai i Dale, vil Dale Ungdomslag no ta hovudansvar for 17. mai feiringa.

Varsel om sanering av kablar, stolpar og skap

Telenor skal utføre saneringsarbeid i Flekke, Halsnes, Loneland og Vassdalen

Smil-midlar 2024

Søknadsfrist for tilskot til spesielle miljøtiltak i jordbruket er 1. april 2024. Dette er midlar som er løyvd frå jordbruksavtalen og skal gå til tiltak utover vanleg landbruksdrift.   (Foto: Kjell Horne)

Forslag til medlemmar i råd for menneske med nedsett funksjonsevne perioden 2024-2027

I samband med kommune- og fylkestingsvalet skal det oppnemnast to nye medlemmar og to varamedlemmar til Rådet for menneske med nedsett funksjonsevne. Både organisasjonar og enkeltpersonar kan kome med forslag til kandidatar.

Interpellasjon om Norge sine forpliktingar under folkemordskonvensjonen

I kommunestyret 15. februar kom Fjaler senterparti ved Anna-Linnéa Rundberg med ein interpellasjon om Noreg sine forpliktingar under folkemordkonvensjonen.

Nye legar på Fjaler legekontor

Måndag 11. mars begynner det to nye legar på Fjaler legekontor.