OBS! Svindelforsøk - Faktura på SMS frå "Fjaler kommune"

Fjaler kommune sender ikkje ut faktura på SMS. Vi har fått melding frå fleire innbyggarar som har mottatt faktura på SMS frå Fjaler kommune.

Korona- og influensavaksine hausten 2024

No er det tid for å ta influensavaksine og påfyll av koronavaksine. I år kan du ta korona og influensavaksine samtidig om du ynskjer det.

Frå båsfjøs til lausdrift - Fagmøte 5. november

Fjaler og Hyllestad kommunar saman med Storfeprosjektet og produsentlaget inviterer alle aktive mjølkeprodusentar med båsfjøs til fagmøte på Fjalerhuset, kommunestyresalen, 5. november kl. 11.00

TV-aksjonen søndag 20. oktober 2024

Årets TV-aksjon er sundag 20. oktober og går til Barnekreftforeninga. Denne dagen kjem det bøsseberarar og bankar på døra di, ta godt i mot dei.

Fjaler ungdomsråd er etablert

Vi har i dag hatt fyrste møte i Fjaler ungdomsråd. Det består av to representantar frå kvar av skulane Våge, Dingemoen og Dale vgs.

No kan bygdehusa i Sogn og Fjordane søke om samarbeid med Teater Vestland!

Teater Vestland vil gjerne kome i kontakt med bygdehus som har mykje aktivitet og eit engasjert styre. Søknadsfrist er 13. november 2024.

Fjalerprisen 2024

Kven vil du foreslå til Fjalerprisen 2024?

TV-aksjonen 2024 går til Barnekreftforeningen - Bli bøsseberar du og!

Søndag 20. oktober går NRK TV-aksjonen av stabelen. I år går pengane som blir samla inn til Barnekreftforeningen. Blir du med å gå med bøsse denne dagen?

Nye volontørar hos Frivilligsentralen

Fjaler frivilligsentral ynskjer velkomen til dei nye volontørane Milena og Amy.

Søk kulturminnemidlar innan 1. oktober

Det vart innført ein søkbar pott på 50 000 på kulturminnemidlar då ein innførte kulturminneplanen i 2019.  Denne har søknadsfrist 1. oktober kvart år.