Velferdsteknologi

Dei fleste ynskjer å klare seg sjølv og bu lengst mogeleg heime. For å klare det, kan det vere behov for å gjere tilretteleggar i heimen og ha tekniske hjelpemiddel. Velferdsteknologi er teknologi som kan bidra til at du skal kjenne deg trygg heime, og meistre kvardagen betre trass sjukdom og nedsett funksjonsevne.

Teknologien varslar heimetenesta eller pårørande viss det skjer ei uønska hending, og kan dermed bidra til at du kan leve eit trygt, sjølvstendig og aktivt liv. 

Kva kan vi tilby?

Det fins mange ulike typar velferdsteknologi, her er 4 hovudkategoriar:

 

Teknologi du kan kjøpe sjølv

Det kjem stadig ny teknologi på marknaden som mange går til innkjøp av. Dette er teknologi som kan gjere kvardagen lettare, og som kan bidra til at ein kan klare daglege aktivitetar og gjeremål på eiga hand. Slik kan ein få ein lettare, tryggare og meir sjølvstendig kvardag. 

Her er eksempel på teknologi du kan kjøpe sjølv: 

  • Robotstøvsugar
  • Robotplenklippar
  • Ledelys som slår seg automatisk på i gangen når ein skal på toalettet om natta
  • KOMP når ein ikkje forstår seg på smarttelefon og nettbrett, men ynskjer å halde kontakt med familie og vener
  • Smarthusteknologi som styrer lys, ventilasjon osv.
  • Komfyrvakt
  • Tidsbrytar
     

Kven kan få velferdsteknologi?

  • du må bu i Fjaler kommune
  • du treng hjelp for å kjenne deg trygg og meistre kvardagen betre
  • du kan ha behov for å tilkalle hjelp i akuttsituasjonar på grunn av sjukdom eller nedsett funksjonsevne
  • du kan få velferdsteknologi uavhengig av alder
  • det må vere mobildekning der du bur

Kva får du?

  • du får teknologi som er tilpassa deg og dine behov
  • du skal kjenne deg trygg og meir sjølvstendig
  • du kjem raskt i kontakt med helsepersonell eller pårørande
  • du får opplæring og informasjon

Slik søkjer du

  • I søknaden skriv du kva behov du har og kva du treng hjelp
  • Dersom nokon hjelper deg med å fylle ut søknaden må du samstundes fylle ut ei skriftleg fullmakt og sende den med søknaden.
     

Søk om helse- og omsorgstenester

Fullmaktsskjema

Søknad sendast til 

Fjaler kommune
Tenestekontoret
Dalsvegen 81
6963 Dale i Sunnfjord

Kva skjer vidare?

Når søknad er motteken, vil heimetenesta kartlegge behovet ditt for å finne den tenesta som er best og mest hensiktsmessig for deg.
Søknaden skal handsamast innan fire veker. Du vil få eit førebels svar dersom det vil ta lengre tid.  

Kan du klage om du ikkje får innvilga søknaden?

Får du ikkje får innvilga tenesta du søkjer, gjev vi deg ei grunngjeving for det. I svaret får du også informasjon om korleis du kan klage og klagefrist. 

Lover og reglar

Forvaltningsloven
Helse- og omsorgstjenesteloven
Pasient- og brukarrettighetsloven

Janne Øksenberg
Leiar heimeteneste
E-post
Telefon 57 73 81 54
Randi Kyrkjebø
Fagutviklar
E-post
Telefon 57 73 81 28